Zjistěte, na co se ostatní zákazníci ptali o Banqup
Banqup je nejjednodušší a nejchytřejší nástroj pro digitální správu. Banqup zjednodušuje administrativní a finanční procesy tím, že podnikům poskytuje možnost spravovat veškerou administrativu, fakturaci pouze na jedné digitální platformě. S Banqup podniky tráví méně času správou a fakturací a více času, aby jejich podnikání prosperovalo.
Banqup je určen pro malé a střední podniky, mikropodniky, osoby samostatně výdělečně činné a osoby tzv. na volné noze. S Banqup se tyto typy podniků již nemusí starat o papírové finanční dokumenty a mohou snadno přejít na digitální správu. Banqup je jednoduché a chytré řešení, které podnikům šetří čas tím, že poskytuje správné funkční nástroje pro správu administrativních a finančních procesů na jednom digitálním místě.
Navíc díky možnosti poskytnout svému účetnímu přístup k vašim finančním dokumentům můžete mít jistotu, že váš účetní má všechny informace, které potřebuje ke správě vašich daňových přiznání.
Banqup znamená mít k dispozici nástroje pro správu administrativních a finančních procesů prostřednictvím jednoho digitálního řešení.
Podniky již nebudou potřebovat papír, fyzické dokumenty a nebudou již muset zadávat data a spravovat své finance na více než jednom místě. Banqup poskytuje jasný přehled o všech příchozích a odchozích platbách, což znamená, že méně času věnujete konsolidaci financí a více času věnujete rozvoji svého podnikání.
Jednoduše zasílejte své faktury, účtenky a finanční dokumenty na svou platformu Banqup. Buď e-mailem, přetažením ve správci souborů nebo pořízením obrázku na smartphonu. Zjistěte více o různých způsobech nahrávání prostřednictvím našeho blogu.
Technologie Banqup OCR (optické rozpoznávání znaků) poté převede text a data na vašich finančních dokumentech do digitálních souborů. To nejen výrazně omezí vkládání dat, ale znamená to, že se váš dokument stane digitálním. Poskytněte svému účetnímu přístup k vašim digitálním dokumentům a zaplaťte je přímo v rámci platformy Banqup.
Vůbec ne! Banqup je jednoduché řešení pro nastavení a používání, ideální pro podniky, které mají rozsáhlé nebo žádné znalosti digitální správy. Podívejte se na naše průvodce podporou, videa a blog pro další podporu.
Pomocí Banqup je snadné sdílet vaše dokumenty s vaším účetním. Můžete si vybrat, zda poskytnete svému účetnímu přístup ke všem svým dokumentům a finančním informacím, nebo si můžete vybrat dokument po dokumentu.
Registrace do Banqup je jednoduchá. Podívejte se na naši příručku pro začátečníky, kde najdete podrobný postup registrace do Banqup.
OCR znamená optické rozpoznávání znaků. OCR je technika používaná pro elektronickou extrakci dat. Faktury a dokumenty jsou skenovány pomocí Banqup a data jsou extrahována odtud.
Banqup vždy používá automatické OCR, které je standardně součástí všech předplatných. Banqup má také manuální OCR pro 100% rozpoznání faktur, k tomu vaši zákazníci potřebují předplatné Banqup Premium.
Zákaznickou podporu Banqup lze získat mnoha způsoby. Můžete buď e-mailem, telefonicky nebo vyplnit poptávkový formulář na naší stránce podpory. Podívejte se na stránku podpory, kde najdete všechny možnosti.
Podívejte se na další způsoby, jak může vaše firma nebo vaše účetní firma získat extra podporu Banqup.
Transformujte své fakturační a administrativní procesy během okamžiku s Banqup.