Zajistěte úkony Vaší firmy nebo Vašich zákazníků. Vytvářejte vyhovující a pohodlné způsoby práce.
Povinné náležitosti elektronické fakturace se rychle a často mění. Vy jako účetní jste nejlepší osoba, která může Vašim klientům pomoci se vyznat ve změnách a dodržovali změny.
Zajistěte Vašim klientům, aby jejich finanční dokumenty a faktury byly zasílány a přijímány bezpečně bez žádných obtíží.
Banqup poskytuje snadný přechod na elektronickou fakturaci. Vytváří jednoduchý fakturační proces pro vaše zákazníky, ale také zajistí soulad s lokálními daňovými regulacemi, týkajícími se elektronické fakturace.
Banqup zohledňuje daňové regulace příslušných zemí díky své mezinárodní síti. Tímto způsobem je možno monitorovat jakékoli změny v této oblasti. Banqup je Váš informátor co se týče změn.
Buďte v souladu s regulacemi a předpisy
Připojte se k mezinárodním sítím, například Peppol
Automaticky archivujte všechny faktury Vašich zákazníků – minimálně 10 let
Budete profitovat z jednoduchého, automatického procesu elektronického fakturování
Výměna důležitých finančních dokumentů je snadná přes Banqup. Vytvořte digitální dokumenty v Banqup platformě, konvertujte/importujte naskenované dokumenty do digitální podoby.
Dvoustupňové chráněné přihlašování pro Vás a Vaše zákazníky
Sledujte přijaté faktury, jejich otevření a prohlížení
Bezpečný archiv dokumentů, pro Vás i pro Vaše zákazníky
Začněte pracovat s důvěryhodným, bezpečným systémem, který myslí v první řadě na Vás a Vaše zákazníky.