Welcome to our Banqup website! We, and third parties, use cookies on our websites. We use them to enhance site navigation, analyse site usage and assist in our marketing efforts. You can read more about our cookies and change your preferences by clicking on ‘Change my settings'. By clicking on 'Accept all cookies’, you agree to the use of all cookies as described in our Privacy cookie policy.
SME?
Podívejte se, co pro vás můžeme udělat

Banqup pro účetní

Vytvoření digitálního propojení mezi Vámi a Vašimi zákazníky

Dashboard Banqup for accountants
Elderly woman calling in front of her laptop
Proč Banqup?

Proč účetní volí Banqup

Banqup je tu proto, aby posílil Vaši roli. Protože Váš čas jako účetního je lepší strávit tím, že svým zákazníkům poskytnete odborné finanční poradenství.

Automatizujte své procesy, těžte z přístupu k zákaznickým dokumentům v reálném čase a využijte trendy statistik jako nikdy předtím.

Bezproblémové digitální připojení

Jedno digitální propojení mezi Vaší firmou a zákazníky

Díky Banqup Vaše firma profituje ze snadného přístupu k digitálním fakturám, platbám a dokumentům Vašich zákazníků. Přistupujte a pracujte v době, která Vám vyhovuje a vylepšujte vztah s Vašimi zákazníky.

Spravujte své zákazníky centrálně
Propojte svůj účetní balíček
E-fakturace připravena
Žádné zadávání dat díky technologii OCR
Colleagues discussing something while pointing at a laptop
Digitalizace

Osvojte si digitální způsoby práce s Banqup

Digitální procesy šetří čas, vytvářejí chytřejší způsoby práce a umožňují spolupráci v reálném čase.

To jsou výhody Banqup. Vy i Vaši zákazníci můžete automatizovat manuální, časově náročné úkoly a trávit čas tam, kde je to nejvíce potřeba.

Zjistěte, co může digitalizace udělat pro Vás a Vaši firmu, a nastavte spolupráci se zákazníky v reálném čase.

Integrace

Nejsnadnější účetní integrace

Banqup vytváří jeden finanční ekosystém tím, že je nezávislý na účetním softwaru.

Pokračujte v práci se svými současnými ERP nebo účetními platformami a vkládejte faktury, dokumenty a data svých zákazníků z Banqup do svých stávajících systémů.

Zjistěte více o integracích Banqup.

Man doing online banking while standing up in front of his laptop
Team talking to each other while sitting at a table
"Díky Banqup poskytujeme tyto informace téměř v reálném čase, což nám umožňuje lépe poradit zákazníkovi."
Daniel Lorent

Gecco

Nejčastější dotazy

Na co se ještě ptali účetní ohledně Banqup?

Máte otázky? Jsme tu abychom vám pomohli

Jak povolím svému účetnímu přístup k mému účtu Banqup?

Pomocí Banqup je snadné sdílet vaše dokumenty s vaším účetním. Můžete si vybrat, zda poskytnete svému účetnímu přístup ke všem svým dokumentům a finančním informacím, nebo si můžete vybrat dokument po dokumentu.

Jak mohu získat podporu Banqup?

Zákaznickou podporu Banqup lze získat mnoha způsoby. Můžete buď e-mailem, telefonicky nebo vyplnit poptávkový formulář na naší stránce podpory. Podívejte se na stránku podpory, kde najdete všechny možnosti.

Jak může moje firma těžit z Banqup?

Profitujte z inteligentnějšího a bezproblémového procesu.

Žádné další vkládání dat, žádné další hledání účtenek, pouze aktuální procházení dat a okamžitý přístup k dokumentům. Ukažte Vašim zákazníkům, že Váš čas je nejlépe využit pokud budete jejich poradce. Opusťte manuální práci, předejte administrativní úlohy do Banqup.

Jak Banqup funguje pro účetní?
  1. Vaši zákazníci nahrávají své faktury, účtenky a finanční dokumenty a provádějí všechny platby na své platformě Banqup.
  2. Technologie OCR a ověřování dat v Banqup znamená, že Vy ani Vaši zákazníci nemusíte zadávat žádné fakturační údaje ani údaje o účtence.
  3. Po nahrání dokumentů Vaši zákazníci vyberou, ke kterým dokumentům máte přístup. Mohou vám poskytnout okamžitý přístup ve výchozím nastavení nebo individuální přístup ke každému dokumentu.
  4. Vaše firma pak bude moci zobrazit všechny dokumenty a platby Vašich zákazníků.
  5. Zpracujte dokumenty a platby v čase, který vám vyhovuje, a vložte je přímo do vašeho stávajícího ERP nebo účetního softwaru.




Mohu omezit přístup zaměstnanců k zákazníkům své firmy?

Ano. Můžete se rozhodnout, kteří členové Vaší firmy uvidí jaké zákazníky. Definujte uživatelské úrovně a nastavte pravidla, která Vám vyhovují.

Co je technologie OCR?

OCR znamená optické rozpoznávání znaků. OCR je technika používaná pro elektronickou extrakci dat. Faktury a dokumenty jsou skenovány pomocí Banqup a data jsou extrahována odtud.

Banqup vždy používá automatické OCR, které je standardně součástí všech předplatných. Banqup má také manuální OCR pro 100% rozpoznání faktur, k tomu vaši zákazníci potřebují předplatné Banqup Premium.

Začněte s Banqup

Začněte s Banqup a těžte z jednoduchosti Vaší Banqup Console a platformy Banqup Vašeho zákazníka.

Kontaktujte nás