Vytvoření digitálního propojení mezi Vámi a Vašimi zákazníky
Banqup je tu proto, aby posílil Vaši roli. Protože Váš čas jako účetního je lepší strávit tím, že svým zákazníkům poskytnete odborné finanční poradenství.
Automatizujte své procesy, těžte z přístupu k zákaznickým dokumentům v reálném čase a využijte trendy statistik jako nikdy předtím.
Díky Banqup Vaše firma profituje ze snadného přístupu k digitálním fakturám, platbám a dokumentům Vašich zákazníků. Přistupujte a pracujte v době, která Vám vyhovuje a vylepšujte vztah s Vašimi zákazníky.
Digitální procesy šetří čas, vytvářejí chytřejší způsoby práce a umožňují spolupráci v reálném čase.
To jsou výhody Banqup. Vy i Vaši zákazníci můžete automatizovat manuální, časově náročné úkoly a trávit čas tam, kde je to nejvíce potřeba.
Zjistěte, co může digitalizace udělat pro Vás a Vaši firmu, a nastavte spolupráci se zákazníky v reálném čase.
Banqup vytváří jeden finanční ekosystém tím, že je nezávislý na účetním softwaru.
Pokračujte v práci se svými současnými ERP nebo účetními platformami a vkládejte faktury, dokumenty a data svých zákazníků z Banqup do svých stávajících systémů.
Zjistěte více o integracích Banqup.
Gecco
Máte otázky? Jsme tu abychom vám pomohli
Pomocí Banqup je snadné sdílet vaše dokumenty s vaším účetním. Můžete si vybrat, zda poskytnete svému účetnímu přístup ke všem svým dokumentům a finančním informacím, nebo si můžete vybrat dokument po dokumentu.
Zákaznickou podporu Banqup lze získat mnoha způsoby. Můžete buď e-mailem, telefonicky nebo vyplnit poptávkový formulář na naší stránce podpory. Podívejte se na stránku podpory, kde najdete všechny možnosti.
Profitujte z inteligentnějšího a bezproblémového procesu.
Žádné další vkládání dat, žádné další hledání účtenek, pouze aktuální procházení dat a okamžitý přístup k dokumentům. Ukažte Vašim zákazníkům, že Váš čas je nejlépe využit pokud budete jejich poradce. Opusťte manuální práci, předejte administrativní úlohy do Banqup.
Ano. Můžete se rozhodnout, kteří členové Vaší firmy uvidí jaké zákazníky. Definujte uživatelské úrovně a nastavte pravidla, která Vám vyhovují.
OCR znamená optické rozpoznávání znaků. OCR je technika používaná pro elektronickou extrakci dat. Faktury a dokumenty jsou skenovány pomocí Banqup a data jsou extrahována odtud.
Banqup vždy používá automatické OCR, které je standardně součástí všech předplatných. Banqup má také manuální OCR pro 100% rozpoznání faktur, k tomu vaši zákazníci potřebují předplatné Banqup Premium.
Začněte s Banqup a těžte z jednoduchosti Vaší Banqup Console a platformy Banqup Vašeho zákazníka.